Особливості господарсько-правової відповідальності за недобросовісну рекламу в мережі Інтернет
DOI:
https://doi.org/10.21564/2414-990X.170.336016Ключові слова:
недобросовісна конкуренція, поширення реклами в мережі «Інтернет», введення в оману, притягнення до господарсько-правової відповідальностіАнотація
Захист економічної конкуренції є одним із основоположних факторів для досягнення функціонування та розвитку ринку та захисту прав споживачів. Саме тому недобросовісна конкуренція чинить нищівний вплив не тільки на економіку нашої держави, а й на споживачів та суспільство в цілому. Недобросовісна реклама є однією із протиправних дій, які складають недобросовісну конкуренцію. Саме тому недобросовісна реклама заборонена чинним законодавством, а особи, винні в поширенні такої реклами мають нести передбачену чинним законодавством відповідальність.
Враховуючи дедалі більше використання мережі Інтернет для розміщення реклами, постає питання притягнення до господарсько-правової відповідальності за розміщення недобросовісної реклами таким чином. Звісно, розміщення реклами товарів і послуг у мережі Інтернет містить цілу низку переваг для бізнесів.
Однак, недобросовісна реклама є нищівною для репутації конкурентів та конкуренції на ринку загалом, а отже, через швидкість свого поширення і можливість охопити величезну аудиторію, така реклама матиме дуже негативний вплив на споживачів товарів і послуг. Більше того, притягнення до відповідальності за таку рекламу має низку проблем, які автор аналізує у цій статті.
Посилання
Vaksman, R.V. (2013). Certain Issues of Legal Regulation of Advertising Activities on the Internet. Bulletin of the Yaroslav Mudryi National Law university. No.2. Retrieved from https://dspace.nlu.edu.ua/bitstream/123456789/8527/1/Vaksman.pdf
Law of Ukraine No. 270/96-ВР «On Advertising» (1996). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-вр#Text
Hromenko, Y.O. (2019). Shortcomings in the Law of Ukraine 'On Advertising' as Preconditions for Law-Implementation and Law-Enforcement Errors. Legal Journal of Donbas. No. 3. Retrieved from https://ljd.dnuvs.in.ua/wp-content/uploads/2022/01/6-gromenko.pdf
Law of Ukraine No. 236/96-ВР “On Protection Against Unfair Competition” (1996). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/236/96-вр#Text
Dybchenko, Ya.P. Problems of the Correlation Between the Concepts of 'Unfair Competition' and 'Misleading Advertising' Retrieved from https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream-download/123456789/49942/1/Dybchenko.PDF
Borsuk, N.Ya. (2021). Protection of Intellectual Property from Unfair Competition by the Antimonopoly Committee of Ukraine. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. No. 68. Retrieved from https://visnyk-juris-uzhnu.com/wp-content/uploads/2022/03/16.pdf
Vynnychenko, E. (2022). How to Avoid a Fine for Unfair Advertising. Yurydychna Gazeta Online. No. 3. Retrieved from https://yur-gazeta.com/dumka-eksperta/yak-ne-otrimati-shtraf-za-nedobrosovisnu-reklamu.html
Vikhrova, I. (2014). Evaluative Sanctions as Measures of Commercial Law Liability. Bulletin of the National Academy of Legal Sciences of Ukraine. No. 4(79) Retrieved from https://visnyk.kh.ua/web/uploads/pdf/ilovepdf_com-96-104.pdf
Hromenko, Y.O. (2013). Economic and Legal Liability for Breaches of Advertising Law. Science and Law Enforcement. No. 1(19). Retrieved from https://naukaipravoohorona.com/journal/ukr/2013_1/43.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Регіна Ваксман

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.









